De eerste volle dag

3 augustus 2018 - Erie, Colorado, Verenigde Staten

Hoi allemaal,

Ik zal jullie een update geven vanaf gisteravond. Gister werden we op het vliegveld opgewacht door Kim, Mirjam en Winston. Ze hadden zelfs een bord voor ons gemaakt met welkom erop! Rianne en ik waren heel moe dus de terug weg was aardig stil. Eenmaal thuis was er te zien dat er ook van alles aangedaan was om ons welkom te heten, super leuk! We waren allebei heel erg moe en voelden ons echt niet lekker dus we zijn eigenlijk gelijk naar de kamer gegaan. Wilco heeft super hard gewerkt om de kamer in de 'basement' op tijd af te krijgen en het resultaat mag er dan ook zijn.

Als je zo moe bent denk je dat je lekker kan gaan slapen. Maar nee hoor, 2 uur nadat ik in bed lag sliep ik nog niet. Uiteindelijk rond een uur of 1 in slaap gevallen maar n uur daarna weer wakker voor ' de emmer wissel'(ik voelde me eerst beroerd maar Rianne kreeg het 's nachts te pakken) dus hupss de emmer naar de andere kant van het bed. Daarna toch weer kunnen slapen tot half 6.

Vanmorgen hadden we rustig aangedaan en om 12 uur zijn we naar Denver gegaan om bij een project te kijken waar ze als bedrijf mee bezig zijn. Daarna zijn we naar het Washington park geweest en zijn we op een fiets voor 4 personen het park rond geweest, geweldig! Overigens moesten wij wel een helm op, want stel je voor dat 2 oerhollandse meiden van de fiets vallen, het was zelfs n vierwieler dusja🤔😂 Eerste helft van de dag helemaal geen last van jetlag gehad maar toen we om 16.00 uur weer ff thuis waren en eenmaal op bed geplofd waren begonnen we het wel te vernemen. Om 17.00 uur zijn we naar een Baseball match van Winston geweest. Daarna weer gerelaxed, ondertussen wasjes gedraaid (ja we worden zelfstandig 😝), gegeten (zonder Rianne, die was in slaap gevallen), was opvouwen en weer het bed in. Het is nu 21.44 uur, tijd om de slaap van gisteren in te halen.

Voor jullie alvast een fijne vrijdag!

Lisa

PS: foto's staan er ook weer!

1. Jessica:
    🤣🤣🤣lachen van die helm.
    Wat vervelend dat jullie zo beroerd waren zeg. Hopelijk komt dat niet weer.
    Wat snel zeg dat oom Wilco alles af heeft gekregen. Heel knap. Wij zijn ook wel nieuwsgierig eigenlijk hoe het geworden is.
    Groetjuzzzz
  2. Bertine Bruins: