America, here we are!

2 augustus 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Hoi allemaal,

Op dit moment zitten we in het vliegtuig, richting Denver. We hebben al 5 uur gevlogen en moeten nog 2.5 uur. Het is nu in Nederland al over enen 's nachts en wij zitten met zon in een vliegtuig. Overigens verlangen we nu wel erg naar ons bed, ik heb nu denk ik een uur geslapen in totaal. We hadden om 9 uur s'avonds (Nederlandse tijd) pas ons avondeten gehad nadat we ook geen lunch hadden. Probleem was dat het avond eten niet zo goed viel, het was een soort kaasbroodje, nou zeg maar gerust een grote kaashomp🧀. Ik voelde me er niet echt lekker van een uurtje later. Ik was enorm misselijk en ik viel zowat flauw ( dat denk ik omdat ik het ook zo warm had). Rianne was even naar een stewardess gelopen en die heeft me drinken met prik gegeven tegen de misselijkheid en n bakje chips voor de zout. Nu zijn we al weer een paar uur verder en voel ik me gelukkig al weer wat beter.

Het enige wat Rianne en ik op het moment kunnen zeggen is dat we verlangen naar n bed 😂🙈 dus hopelijk gaat de tijd snel om en kunnen we uiteindelijk een beetje in slaap komen.

We hadden een half uur vertraging zeiden ze maar uiteindelijk is het een uur geworden. Aangezien ik nu geen contact met m'n tante kan hebben moet ze denk ik wat langer wachten 🙊

Morgen weer een nieuw verhaal!

Lisa

PS: foto's staan bij het foto mapje

1. Eline:
    Wow lisa,
    Ik vind het zo gaaf dat jij dit doet.
    Ik hoop dat je er een hele fijne tijd zult beleven. Met oom Wilco, tante Kim en de kids. En natuuuuurlijk met Rianne
  2. Jessica:
    2 augustus 2018
    Een ijslands kaasbroodje😝 daar kan ik me wat bij voorstellen. Gelukkig deed de chips wonderen. Chips en cola de gouden twee bij misselijkheid.
    Lekker slapen nu en een hele fijne eerste dag samen.
    De groetjes van ons aan iedereen daar.
  3. Nienke:
    2 augustus 2018
    Heeeeeeeeel veel plezier en geniet met Rianne ❤️ van deze rijs groetjes je zusje
  4. Annelies:
    Hey Lisa,
    Hopelijk zijn jullie weer opgeknapt. Even in het ritme komen. Fijne dag vandaag 😘