Maandag de 13e

14 augustus 2018 - Erie, Colorado, Verenigde Staten

Hoi allemaal,

Als je denkt dat vrijdag de 13e erg is, dan weet je nog niet hoe maandag de 13e kan zijn..🤐

Vanmorgen heeel vroeg begon het al. Om 6 uur hadden we de wekker staan omdat we om 7 uur in de auto moesten zitten aangezien we bij luchtballonnen gingen kijken. Nou met moeite het bed uitgekomen en zaten braaf om 7 uur in de auto met onze slaaphoofden.😴 Na 20 min rijden kwamen we op de bestemming aan, maar nergens maar dan ook echt nergens iemand en iets te zien, gewoon een leeg veld. Blijkbaar waren we te laat of gingen de luchtballonnen gewoon niet vandaag. Dus dat was tegenvaller 1 van vandaag.

Vanmiddag wilden we gaan zwemmen. Toen we bij het zwembad binnenkwamen vroeg de vrouw achter de balie of wij voor het sportcentrum kwamen of voor het zwemmen. Toen ze hoorde dat we kwamen voor het zwemmen zei; sorry maar het zwembad is gesloten tot 16.00 uur omdat de meeste scholen weer begonnen zijn.🤔 Nou dus hups wij weer de auto in, terug naar huis. Toen we net 5 min binnenwaren appte Kim ons dat ze een ander zwembad zag die open was. Dus die heeft ons weer opgehaald (ze ging weg vanmiddag) en bracht ons naar dat zwembad. Kim zei dat een man gezegd had dat we het pasje niet hoefde te scannen omdat de poorten van het zwembad gewoon open waren en er geen personeel was, het was ook best rustig bij het zwembad. Toen we met onze handdoeken neer hadden gelegd kwam er opeens dezelfde vrouw die ook achter de balie zat bij het andere zwembad. (Die zwembaden horen onder dezelfde 'organisatie' ) Ze schreeuwde boos dat we allemaal weg moesten omdat het zwembad gesloten was. (Ook tot 16.00 uur) Waarschijnlijk was de poort open gelaten die dag ervoor. Dus hups, daar konden we weer. Kwartier terug lopen naar huis en daar onze middag maar voortzetten. 🤐

Kortom maandag de 13e kan net zo zijn als vrijdag de 13e...

We wilden morgen ook gaan zwemmen maar het hele zwemmen zit er niet meer in voor ons deze week. Helaas.

Nog maar 3 hele dagen hier en vrijdag weer naar huis, we vliegen om 16.50 uur en hopen zaterdag 18 augustus om 12.40 op Schiphol aan te komen 🤗

Hopelijk ging jullie maandag wel goed !😜