The Netherlands here we are!

19 augustus 2018 - Ijsselmuiden, Nederland

Hoi allemaal,

Vandaag dan echt het laatste verhaal. Wat een drukke, spannende en mooie dag!

Het begon vrijdag ochtend, we hadden onze laatste spullen ingepakt en koffers naar boven gesjouwd. Vervolgens gingen we om 13.15 uur naar het vliegveld waar we na de douane en alles gegeten hadden. We moesten toen ongeveer 2.5 uur wachten tot 16.50 uur. We hadden best wel zin om naar Nederland te gaan maar vonden het ergens ook wel spannend🤗. Uiteindelijk om kwart over 4 gingen we boarden, en omdat wij Minors zijn moesten we als eerste en werden we omgeroepen in het Engels: willen Lisa ten en Rianne van, komen boarden.     Het was echt super druk bij de gate dus iedereen keek naar ons toen we naar voren liepen en daar uiteindelijk stonden 🙊  We hadden afscheid genomen van Kim die met ons mee moest tot de gate en daarna zijn we het vliegtuig ingegaan. De vlucht duurde 6 uur en driekwartier i.p.v. 7 en half uur, dus waarschijnlijk hadden we wind mee. De vlucht ging best snel en ondertussen hadden we onze nacht ook al gehad door het tijdverschil.

We kwamen om ongeveer kwart over 6 aan op IJsland. (Zaterdags) Alle passagiers gaan dan in een bus naar het gebouw maar nee hoor, Rianne en Lisa niet. Die mochten mee in een wit autootje met een zwaailamp erop😂 Het leek alsof we VIPS waren.😂🙊 Op het vliegveld mochten we in een speciale ruimte wachten voor kinderen die begeleid worden. Onze vlucht zou om 7.40 uur (tijd IJsland) gaan maar dat werd uiteindelijk 8.15 uur. Uiteindelijk waren we wel ongeveer op dezelfde tijd aangekomen. Om ongeveer 13.00 uur waren we het vliegtuig uit en moesten we onze bagage ophalen. We liepen de hal in en zagen achter het glas Rianne heel haar familie staan en ik zag oma lopen, toen vonden we het een beetje spannend om iedereen terug te zien 🤗 De bagage duurde heel lang, we hebben er echt zowat een uur gestaan. Maar na een poosje hadden we de bagage en konden we door de welbekende deur. En daar stonden ze hoor; opa, oma en Jarno (inclusief roos 🤗🌹). Ik was echt super blij om ze weer te zien en ondanks alle tijdverschil en mijn nacht van 1 uurtje was ik ook helemaal niet moe.

Vannacht(zaterdag op zondag) heb ik van 23.00 tot 07.00 uur geslapen, dus hopelijk heb ik de komende dagen ook niet last van den jetlag.

Het was een geweldige vakantie! Bedankt nogmaals voor de interesse in mijn blog 🤗

Groetjes Lisa

1. Jessica:
    19 augustus 2018
    Nou super dat jullie een fijne en mooie reis hebben gehad. Ook in Amerika. Het is en blijft een apart land.
    En dan weet je nu hoe het is om door de welbekende deuren te gaan. 😃
    Lekker bijkomen nu.
    Bedankt voor je verhalen.

Liefs van ons.