Dinsdag & woensdag

16 augustus 2018 - Erie, Colorado, Verenigde Staten

Hoi allemaal,

Dinsdag

Vanmorgen zijn we thuis gebleven en hebben we op de kinderen gepast. (En daaruit kon ik opmerken dat ze volgens mij toe zijn aan school 🤔) Vanmiddag zijn we inkopen van eten gaan doen voor in het vliegtuig. (Want wij eten NOOIT MEER vliegtuigeten) Daarna hebben we nog wat winkels bezocht en vervolgens gingen we Winston ophalen van voetbal training. Tenslotte gingen we naar de school van Mirjam en Winston want de kinderen moesten hun schoolspullen naar school brengen en ze konden hun juf ontmoeten. (Vrijdag is hun eerste schooldag) Het was leuk om een kijkje te nemen in die school, het is best anders, veel groter en er mist een beetje gezelligheid. We hebben al gemerkt dat het er daar heel gestructureerd aan toe gaat.

Woensdag

Vanmorgen zijn we begonnen met spullen in de koffer te doen en hebben we koffers gewogen. Het verbaast me nog steeds dat ik ruimte over heb 😂 Om half 12 zijn we naar Denver gegaan en hebben we wat (souvenir)winkels bezocht.

Morgen onze laatste hele dag, waarin we zullen gaan opruimen en inpakken verder. Vrijdag dan naar huis, jammer maar het is na een tijdje ook weer goed om te gaan. We kijken er in ieder geval naar uit om iedereen weer te zien.

Groetjes!